Caută pe site
Loading

vineri, 13 februarie 2009

Ultima carte

(mulţumesc pentru trandafir, M.A.)

Am ţinut în mână o carte...
Ochii au citit-o, buzele au rostit-o...
În şoaptă –
Silabă cu silabă, cuvânt cu cuvânt;
Răstălmăcind-o prin mine,
Cu fiecare filă,
Cu capul în nori, cu inima visând...
Esenţialul – l-am pierdut.

Am ţinut-o în braţe...
Frază cu frază, construind amintiri
Pentru mai târziu sau poate... din contră,
Pentru acel timp prezent trăit în pustiu.
Uitată sub vreo pernă...;
Imagini alb-negru, acelaşi vis efemer
Îmi inundă nopţile toate
Cu lacrimi nascute din vise – les enfants a la mer.

O carte citită..., ştiu bine acum,
Se naşte odată cu tine, trăieşte prin tine
Şi moare pe rug, făcându-se scrum.
(vebwell)


10 Comentários:

Anonim spunea...

eu... vreau sa stiu cine esti
te rog

vebwell spunea...

http://vebwell.blogspot.com/2008/01/cine-sunt-eu_27.html

Anonim spunea...

asta vazusem... citisem
voiam mai mult
:)

vebwell spunea...

ştii..., de multe ori, chiar noi înşine ne punem această întrebare...
Tu ce ţi-ai raspunde?

Anonim spunea...

eu nu ma intreb cine sunt.
ce nu stiu... nu stiu "ce" sunt
sau "ce" voi fi
dar "cine" sunt, stiu

vebwell spunea...

Ok!... cine eşti?

Anonim spunea...

sunt o mama fericita
o fosta sotie
o femeie multumita de ea
eugenia r.
dar cred ca asta stii deja

am zambit

vebwell spunea...

Îmi cer scuze doamnă pentru reticenţa cu care am abordat această discuţie...
Eugen B. - un om..., mai puţin fericit... sau poate..., doar un extraterestru ajuns din greşeală pe Terra.
Vă voi citi în continuare cu acelaşi interes.
cu stimă, vebwell

Anonim spunea...

eu iti multumesc
pentru...

Anonim spunea...

Un blog interesant si placut.

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO