Caută pe site
Loading

marți, 10 februarie 2009

Desculţ, prin viaţă, înainte...

Dacă şi ţie îţi par ciudat...,
De ce să mă mai mire gloata?
Eu... sprijinindu-mă-n toiag,
Voi merge înainte.
Desculţ, călcând în piatră apăsat,
În spate îmi voi duce soarta;
Lovit cu pumnul de cel drag
Îmi văd de drumul meu, cuminte.

Unde mă duc?! ...şi către ce mă-ndrept?!
E-atâta drum în faţă,
Încât nici eu nu reuşesc să văd;
Nu ştiu..., există doar speranţă.
Prefer alei călcate rar,
În nopţile pustii... şi ploile mărunte;
Astfel, un trecător ce m-ar putea zări,
Nu s-ar mira de lacrimile mele mute.

Eu şi rănile ce dor..., vom merge înainte
Tot căutând un cimitir cu cruci de lemn,
Toate, pe-un singur nume şi-un singur epitaf,
O promisiune poate..., fără cuvinte multe:
“Ochi pentru ochi... şi dintre pentru dinte”.
(vebwell)


3 Comentários:

yral0101 spunea...

"Nu s-ar mira de lacrimile mele mute"
emotionant,dar totodata puternic

DoarATAT spunea...

Hristos a Inviat!
Aceasta frumoasa poezie, ma "defineste" si pe mine, partial. Ultima strofa, mai ales ultimul vers=licenta poetica a autorului-inca n-am patruns intelesul, cui se adreseaza?Autorului, cititorului sau amandurora ?
PS: venisem sa anunt SI inscrierea mea (cred) la ZBB, azi la 8:05; de fapt, nu sunt sigur: se mai fac inscrieri?-am completat corect?-pot sa mai imi inscriu un blog?-plus inca 1001 de intrebari
Multumesc pentru rabdare.Chiar sunt pasionat de Poezii, sau de formele poetice (din pct. de vedere grafic).
ADEVARAT A INVIAT !

vebwell spunea...

Poezia în sine, la modul general, este de fapt o stare de spirit - acea senzaţie de preaplin al unui sentiment; rezonanţa creată de impactul elementelor stilistice în general şi de forţa simbolurilor folosite de autori este cred, un etalon al exprimării poetice.

În altă ordine de idei, răspunsurile la întrebările dumneavoastră, referitoare la ZZB le veţi putea găsi contactând organizatorii evenimentului.

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO