Caută pe site
Loading

sâmbătă, 11 august 2007

Bezmetic, dupa un petec de cer...

Numele meu il stii doar din ceata;
Sunt cel fara busola, fara sonar...
Si bantui de-atuncea - fantoma,
De ma-ntreb chiar si eu... sunt real?!
Si umblu de-atuncea bezmetic
Si caut de-abushelea soare
Si stele cazute-n noroaie
Si vise ucise-n altar.

Da. Ai dreptate; sunt zborul
cu aripi ciuntite..., mai sper;
Sa pot sa-mi traiesc viata…;
Fara tine..., zadarnic mister.
Si umblu de-atuncea bezmetic,
In genunchi, cu capul plecat in noroaie,
Fara speranta..., doar un eretic,
Fatza-ncercand sa mi-o curat de zoaie.

Si umblu de-atuncea bezmetic
Si caut in ceata un petec de cer,
Dar dorul - dor..., inca ma doare,
N-am sa sfarsesc niciodata sa sper...
(vebwell)

1 Comentário:

Anonim spunea...

intamplator, aceste versuri se potrivesc, zic eu..:

Confuziile, ceţuri de toamnă
născute din ploile reci
a lungilor nopţi ce te-nsemnă
când vrei, dar nu-i timpul să pleci!

Cumva, ai paşii mai departe..,
un vis te-ar chema înapoi..
Şi-ai vrea să începi altă Carte
a Vieţii, deschisă în doi..

E timpul? Nu-i limpede clipa
şi cauţi.. cauţi un ecou..
Zvâcneşte-n cenuşă aripa
iar zborul se naşte din nou…!

..( :), ratacitoarea)

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO