Caută pe site
Loading

joi, 10 iulie 2008

Estivală

Cu vreascuri-amintiri ce-mi cântă la picioare,
Nu reuşesc decât să ard pe jumătate
Pe-un rug clădit din visele deşarte,
Şi apriga dorinţă să trăiesc...
Voi obosi să scormonesc în sobă
Printre cărbunii neaprinşi,
S-aprind un foc..., mi-e inima prea udă...,
Un cub de gheaţă vrând ca să topesc.

Dar duc în mine focul nopţilor de vară
Şi ard vâlvătaie la fiecare răsărit de Lună,
Ca dimineţile..., scăldate în răcoare,
Să mă găsească prefacut în zgură.
O nouă zi caniculară
Cu grade mult trecute de treizeci,
Mă-ntâmpină la geam cu braţele deschise;
Mă cheamă şi suspină... şi-o doresc.
(vebwell)

Seja o primeiro a comentar

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO