Caută pe site
Loading

miercuri, 2 aprilie 2008

Icar... sau Phoenix?

M-agăţ cu disperare de-o rază de lumină
Ce-n suflet naşte vise şi-n zilele ploiase...
Şi cum naufragiatul strânge-n braţe colacul de salvare,
Aşa le strâng în suflet... câmpiile albastre.
Ştiu zborul pe de rost...
Aripi îmi cresc în fiecare noapte,
Dar dimineţile pustii şi reci
Le frâng cu fiecare răsărit de soare;
Dar ce spun eu...?
Doar am murit şi nu-mi dau seama încă;
De-aş fi avut chiar nouă vieţi,
O rază de lumină nu ar putea s-ajungă
Să-mi crească aripi ca să zbor
Şi să renasc din propria-mi cenuşă fumegândă.
(vebwell)

foto: Piotr Kowalik

Seja o primeiro a comentar

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO