Caută pe site
Loading

duminică, 20 aprilie 2008

Fetei din vis

Ai putea s-acoperi un întreg univers
Cu doar o parte din tine...?!

Gândeşte-te cât îmi doresc să zbor...
Cum aş putea s-o fac c-o singură aripă?
Un zbor planat, rămâne-o amagire...
Şi surogatul unui vis..., o coborâre lină.

Îmbrăţişări închipuite şi sărutări visate...;
Stând unul lângă altul, dar... spate-n spate.

Buzele-mi sunt negre de-atâtea muşcături...
În crânguri... sau sub clar de lună-n parcuri,
Îmi zambeşti tăcută şi mă răsfeţi în noapte
Să-mi beau amestecul de-absint şi mătrăgună
În care ai zdrobit, cireşe-amare coapte.
(vebwell)

Seja o primeiro a comentar

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO