Caută pe site
Loading

vineri, 25 aprilie 2008

Ce se întâmplă?

Caut răspunsuri... Nu mi-aş fi putut închipui niciodată că activitatea mea pe net, care în principiu se rezumă la activitate literară, poate să atragă după sine astfel de urmări...
Îmi pun întrebarea cu ce anume poate să deranjeze pe cineva postarea unor gânduri?
Prima surpriză am avut-o atunci când am constatat că pseudonimul meu este asociat pe motoarele de căutare cu nu ştiu ce site românesc de tip „adult”; evident că nu am primit nici un răspuns la e-mail-ul trimis administraţiei acestuia şi m-am consolat gândindu-mă că neînregistrându-l la OSIM, nu aveam nici un drept să cer explicaţii. La ceva vreme, în urma unei replici mai acide la un comentariu făcut de o anumită persoana, la un text postat de mine într-un club de poezie pe unul dintre cele mai cunoscute „site-uri comunitate” din România, IP-ul îmi este blocat, iar ca urmare nu-mi mai pot accesa acel „profil” de acasă. Tot în acea perioadă site-ul meu personal a avut trei tentative de spargere, fapt sesizat direct de pe serverul Google care îmi asigură „hosting-ul”acestuia. Ultima grozăvie? Furtul de identitate... cum altfel pot să numesc faptul că fotografia mea personală este folosită ca poză de profil de către altcineva cu pseudonimul „sant_timid”? Iată dovada: http://picasaweb.google.com/vebwell.icar/FurtDeIde- ntitate/photo#5192933952089020290
Cerându-i explicaţii, acesta alege, nu cum era normal să-şi ceară scuze şi să nu mai folosească fotografia mea, ci să-mi blocheze accesul la profilul său. Iată dovada:
http://picasaweb.google.com/vebwell.icar/FurtDeIde- ntitate/photo#5192933952089020306
Una din persoanele care au cerut să le consider prietene abuzează cam în acelaşi mod şi-mi foloseşte fotografia ca „notă” la una din pozele postate de ea..., nu mă interesează contextul. Iată dovada:
http://picasaweb.google.com/vebwell.icar/FurtDeIde- ntitate/photo#5192933947794052978
M-am săturat! Opriţi-vă!

Seja o primeiro a comentar

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO