Caută pe site
Loading

duminică, 24 februarie 2008

Culmea dragostei (acrostih)

Retrăiesc clipa ultimului tău sărut...
Amăgitoare imagine ce-mi stăruie-n minte;
Mă rog să mai stai măcar un minut,
Astfel, sperând să pot să te sculptez în cuvinte,
Nopţile albe transformându-le-n vise.

Florile toate ţi le-aştern la picioare...
Iubito, ce-apari şi dispari cum voia-ţi dictează,
Dorul de tine nu este-ntâmplare,
E dorinţa de-o viaţă, a singurătăţii ce ziua viseză
Lacrimi în suflet ce inundă tot universul.

Unic mi-e gândul... şi-acela-i la tine;
Nimeni nu poate să-mi schimbe destinul:
Un drum lung, presărat cu sute de şoapte,
Însă o singura şi străină chemare în noapte.

Viaţa mi-e visul si visul îmi este dorinţa,
Iar aceasta, departe mă ţine de toate...
Speranţa că totuşi exişti, îmi subjugă voinţa.
(vebwell)

1 Comentário:

Anonim spunea...

Viata ta devenita vis, poate fi din aceeasi familie de vise, in care un arbust aparea, ii cresteau frunzele, bobocii, ii priveam florile galbene deschizindu-se, nu stiam ca ciclul de viata al plantelor, ca universul poate fi modificat, visind. E visul samanului a carui cuvinte stapineste lumea iubind-o, transformind-o in lacrimi, cristalizind-o. E un dans al ielelor, ametitor, muzica impune ritmuri noi, coregraful abia le inregistreaza, sperind sa le repete.

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO