Caută pe site
Loading

vineri, 3 august 2007

Mi-e dor...

Mi-e dor de tine, draga mea,
De tot ce-ai luat si ai putea-nsemna,
De zile fericite... si lacrimi de iubire,
De tot ce-ai luat si ai lasat pustiu in mine.

Mi-e dor de sufletul ce nu-mi mai este;
Si sa traiesc mi-e tare dor,
Sa pot sa fiu iar langa tine,
Sa-mi creasca aripi si sa pot sa zbor.

Mi-e dor de... noptile cu soare,
Mi-e dor de noi..., de amandoi,
De dragoste, de alintare,
Mi-e dor de... inceput si mai apoi.

Cu tot ce-ai luat si nu mai este,
Ma-ngenunchezi si zilnic mor.
De imi doresti sfarsitul, da-mi de veste
Ce pot sa fac...; mi-e dor..., mi-e mult prea dor.
(vebwell)

1 Comentário:

Anonim spunea...

gaseste drumul bun! iesi din desert - in desert vor fi o mie de "fate-morgane" ori de cate ori iti va fi sete... si fiecare o sa doara cand pleaca; oriCARE ar fi setea ta, fugi din desertul tau - dincolo de el e VIATA!

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO