Caută pe site
Loading

miercuri, 18 iulie 2007

Icar

As vrea sa pot zbura in Soare,
Sa-mi umplu pumnii si ochii si sufletul cu puterea luminii de a invinge.
As vrea apoi, sa cobor cu pasi marunti si repezi pe-a curcubeului covor,
Tot raspandind in jurul meu si dragoste si vis la fiecare ce ma intampina-n pridvor.
As cobori pe pamant si te-as cauta cu mainile intinse,
Lumea crezandu-ma orb sau... nebun dupa tine.
Ti-as striga numele intr-una,
Lumea crezand c-am inebunit de-a bine-lea acuma;
Si-as alerga din nou in infinit,
De data asta, eu, crezand ca am de ce sa fiu mahnit.
Si te-as gasi, tu prefacuta-n floare,
Iar eu, o lacrima ce-ti curge usor de pe petale,
La radacina,
Unde, ma voi preface, din trudita mea sudoare,
Tot in floare.

(vebwell)

1 Comentário:

Anonim spunea...

...in floare,
intr-o albina :)

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO