Caută pe site
Loading

marți, 2 septembrie 2008

Cuvinte, sentimente...

Dacă ar fi să exprim în cuvinte ceea ce simt, ceea ce găndesc..., orice încercare îmi pare banală.
Cuvintele mele...; eu nu mă exprim prin cuvinte, eu mă exprim prin sentimente, iar metafora... este doar un fel de a le face auzite. Pentru toate celelate, da, există cuvintele. Orice încercare de a exprima sentimentele rămâne un strigăt mut pentru cei mai mulţi. Poate doar aceia cărora le sunt destinate pot auzi... asta doar dacă nu sunt surzi şi într-adevăr aseamănarea este atât de profundă încât doar simpla vibraţie se face înţeleasă... şi într-un anume fel confirmă o anumită predestinare.
Hm!... destinul..., vibraţia..., sentimentele... Oare cum să mă fac înţeles?
(vebwell)

Seja o primeiro a comentar

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO