Caută pe site
Loading

joi, 6 martie 2008

Urăsc faptul că te iubesc

Mă trezesc dimineaţa cu gândul la tine, ca toată ziua să visez că suntem împreună. Îmi trăiesc viaţa în vis...; spune-mi! viaţa mea este o minciună? Eşti cea care îmi transformă nopţile în zile şi zilele în nopţi, cea care mă face să sufăr..., dar continui să te caut printre stele. Teama că s-ar putea întâmpla să nu mai fiu capabil să visez, mă face să umblu – nebun, pe străzi pustii, dupa tine, în speranţa că într-o zi... Gândul la tine, îngheaţă cu fiecare sărut pe care mi-l dai dimineaţa şi se sparge la fiecare răsărit de lună, în mii de bucăţi, pentru a te căuta în tot universul. Întind braţele să te cuprind..., dar dispari în aceeaşi fracţiune de secundă în care te-am atins.

Departe de propriile-ţi năluci mă voi simţi la adăpost de false interpretări; departe de morile de vânt voi învăţa să-mi descifrez visul – urme de paşi-pereche pe o plajă pustie.
Ştiu... sunt nebun. Tu nu vei întelege niciodată, doar eşti un simplu vis...
(vebwell)

1 Comentário:

Anonim spunea...

Este minunat ceea ce-ai scris...Este o incantare sa citesc aceste randuri.

Hyperliteratura

Feed Me Culture

Contor statistic

Cărţi, autori, librării, biblioteci

Agenda culturală LiterNet

Vot

Top Cultural Sites Jocuri gratuite - Roportal Romanian Top66 TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web Vebwell Promovare Xeo

Be my friend

UN PRIETEN IN PLUS NU ESTE NICIODATA DE PRISOS
myDir.ro SEO Romania
TOP-RO - Site-uri de Top din Romania

VEBWELL - GÂNDURI RĂZLEŢE © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO